top of page

משלוחים והחזרות

מדינות משלוחים

נהלי משלוחים ודרכי תשלום

1. המחירים באתר הינם מחירים לרכישה באתר בלבד! לא יתקבל מחיר מבצע באתר ברכישה פיזית בחנות, בחנות המחירים הם ללא ההנחה המצויינת באתר.

2. בהזמנה מהאתר, השירות כולל משלוח עד בית הלקוח בלבד (אריאל והסביבה) - ללא הרכבה/הפעלה/שירות או הסבר בשימוש המוצר.

א. לא ינתן שירות העברת נתונים ברכישת מכשיר סלולר מהישן לחדש - השירות הזה ניתן אך ורק ברכישה מהחנות הפיזית (תחת מחירי ומבצעי החנות הפיזית בלבד!).

ב. ברכישה מהאתר, שירות ותמיכה במוצר ינתן במסגרת תנאי האחריות בלבד, אין החנות מחוייבת לתת מענה טיפול טכני.

ג. ברכישה מהאתר, במידה ולקוח ירצה שירות להעברת נתונים ממכשיר ישן יכול להגיע לכתובת החנות ולבקש שירות זה - שירות הנו כרוך בתשלום נוסף.

(לרוכשים דרך החנות הפיזית - השירות כלול ללא תוספת תשלום, במחיר המוצע בחנות בלבד - מחיר השונה מהמוצג באתר).

3. דרכי תשלום באתר, יבוצע בשיחה טלפונית חוזרת של נציג החנות לאחר אימות מול הלקוח של פריטי ההזמנה, כתובת ופרטי הלקוח.

א. אפשרות לתשלום דרך אשראי טלפוני עד 5 תשלומים ללא ריבית החל מ-500 ש"ח (או עד 10 תשלומים כולל ריבית/קרדיט).

ב. אפשרות לתשלום דרך אפליקציות תשלום - Bit | PayBox | Pay - לחשבון במס' 052-6834342 .

ג. תשלום במזומן - באיסוף מהחנות בלבד! לא ניתן תשלום במזומן במשלוח אלא אם סוכם אחרת ואושר ע"י נציג החנות.

4. משלוח המוצר יהיה לכתובת בית הלקוח בלבד - לפי התאמה מול נציג החנות.

א. משלוחים באריאל בחינם ברכישה מעל 100 ש"ח.

ב. משלוחים מחוץ לאריאל בתוספת תשלום - תלוי במיקום (אזור אריאל בלבד) - יש לברר לפני הזמנה עם החנות.

5. מרגע ביצוע ההזמנה והתשלום, אנו מתחייבים לספק את ההזמנה תוך 3-5 ימי עסקים.

א. במשלוחי אקספרס באריאל משלוחים באותו יום עסקים או ביום עסקים למחרת.

ב. אפשרות למשלוחים מחוץ לאריאל במשלוח אקספרס - יש לברר זמינות משלוח אקספרס מול החנות לפני הזמנה.

ט.ל.ח

סיטיפון אריאל רשאית לשנות את מדיניות המשלוחים בכל עת.

מדיניות החזרות

מדיניות החזרה או החזרת מוצרים
1. במקרים בהם יבחר הלקוח להחזיר מוצר ולבטל עסקה יהיה חייב הלקוח להגיע לחנות "סיטיפון אריאל" ולבקש את הזיכוי.
2. במקרים בהם בחר הלקוח לדרוש ביטול עסקה עקב פגם במוצר יהיה הלקוח חייב להגיע לחנות "סיטיפון אריאל" או לחנות היבואן המוצר אותו רכב עם הערכה המלאה של המוצר, אריזה, תעודת אחריות, חשבונית/קבלת רכישה ואביזרים נלויים.
3. במקרים בהם יבחר הלקוח לדרוש ביטול עסקה והחזרת מוצר שלא כתוצאה מפגם במוצר החנות תזכה את הלקוח בסכום הרכישה הראשוני (עד 14 ימי עסקים) מינוס הוצאות אריזה, טיפול ושילוח, עלות ביטול עסקה בחברת האשראי בעלות של 2.6% ודמי ביטול של 100 שקלים או 5% על פי הזול מביניהם, הזיכוי/ביטול עסקה לא תקף על רכישת מכשירים סלולריים, מכשיר שנקנה ונעשה בו שימוש לא יהיה זכאי לזיכוי כספי או אפשרות החלפה, ניתן להחליף תוך 14 ימי עסקים בלבד!
4. במקרים בהם יבחר הלקוח לבטל עסקה ולדרוש את כספו בחזרה תהיה חובתו להעביר לחנות את המוצר תוך 14 ימים, במידה והמוצר יגיע
לאחר מועד זה רשאית החנות לא לקבל את דרישת הלקוח. 
5. החלפת מוצר או לחלופין קבלת החזר כספי תינתן אך ורק כאשר המוצר לא היה בשימוש והוחזר לחנות באריזתו המקורית, במקרים בהם מדובר במכשיר סלולרי לא תינתן האפשרות לביטול עסקה כאשר המכשיר נפתח/אוקטב וכו', לא תינתן אפשרות לביטול עסקה על מגני מסך שהודבקו.
6. חשוב להדגיש כי אין החזר כספי ברכישת מוצרי חשמל שנעשה בהם שימוש או עלות המוצר אינו עולה על 50 ש"ח.
7. תקנות הגנת הצרכן אינן חלות על מוצר הנמכר במבצע.

bottom of page