top of page

מדיניות החנות

תקנון רכישה בסיטיפון | תקנות הגנת הצרכן ומדיניות לביטול עסקה, החזרה והחלפת מוצרים באתר והבהרות חשובות.


על פי תקנות הגנת הצרכן לשנת 2010 מאפשר חוק הגנת הצרכן במדינת ישראל ללקוח להחזיר ולבטל עסקה באופן חד צדדי תוך 14 ימים כל עוד המוצר לא היה בשימוש ומוחזר לחנות באריזתו המקורית ובהצגת חשבונית/תעודת אחריות, לפני כל רכישה באתר סיטיפון אריאל אנו ממליצים לכם לקרוא היטב את חובתנו בחנות ואת חובתכם כרוכשים בחנות, חשוב מאוד לקרוא ולהבין באלו מקרים זכאי הרוכש להחזר כספי מלא.

מדיניות החזרה או החזרת מוצרים
1. במקרים בהם יבחר הלקוח להחזיר מוצר ולבטל עסקה יהיה חייב הלקוח להגיע לחנות "סיטיפון אריאל" ולבקש את הזיכוי.
2. במקרים בהם בחר הלקוח לדרוש ביטול עסקה עקב פגם במוצר יהיה הלקוח חייב להגיע לחנות "סיטיפון אריאל" או לחנות היבואן המוצר אותו רכש עם הערכה המלאה של המוצר, אריזה, תעודת אחריות, חשבונית/קבלת רכישה ואביזרים נלויים.
3. במקרים בהם יבחר הלקוח לדרוש ביטול עסקה והחזרת מוצר שלא כתוצאה מפגם במוצר החנות תזכה את הלקוח בסכום הרכישה הראשוני (עד 14 ימי עסקים) מינוס הוצאות אריזה, טיפול ושילוח, עלות ביטול עסקה בחברת האשראי בעלות של 2.6% ודמי ביטול של 100 שקלים או 5% על פי הזול מביניהם, הזיכוי/ביטול עסקה לא תקף על רכישת מכשירים סלולריים, מכשיר שנקנה ונעשה בו שימוש לא יהיה זכאי לזיכוי כספי או אפשרות החלפה, ניתן להחליף תוך 14 ימי עסקים בלבד!
4. במקרים בהם יבחר הלקוח לבטל עסקה ולדרוש את כספו בחזרה תהיה חובתו להעביר לחנות את המוצר תוך 14 ימים, במידה והמוצר יגיע
לאחר מועד זה רשאית החנות לא לקבל את דרישת הלקוח. 
5. החלפת מוצר או לחלופין קבלת החזר כספי תינתן אך ורק כאשר המוצר לא היה בשימוש והוחזר לחנות באריזתו המקורית, במקרים בהם מדובר במכשיר סלולרי לא תינתן האפשרות לביטול עסקה כאשר המכשיר נפתח/אוקטב וכו', לא תינתן אפשרות לביטול עסקה על מגני מסך שהודבקו.
6. חשוב להדגיש כי אין החזר כספי ברכישת מוצרי חשמל שנעשה בהם שימוש או עלות המוצר אינו עולה על 50 ש"ח.
7. תקנות הגנת הצרכן אינן חלות על מוצר הנמכר במבצע.


הבהרות חשובות

המחירים באתר הינם מחירים לרכישה באתר בלבד! לא יתקבל מחיר מבצע באתר ברכישה פיזית בחנות, בחנות המחירים הם ללא ההנחה המצויינת באתר.
1.סיטיפון אריאל רשאית לבטל רכישה ספציפית באופן חד צדדי במידה ותחול טעות בתום לב בהדפסה, בתיאור המוצר/השרות, בתנאי המכירה, ו/או במקרה של טעות בהזנת מחיר, זמני הספקה וכו'.
2.סיטיפון אריאל רשאית לבטל רכישה ספציפית באופן חד צדדי במידה ותזהה שהתבצעה או מתבצעת פעילות בלתי חוקית שאינה תואמת לתנאי תקנון רכישה זה.
3.בהתאם למייל הנשלח בסיום ההזמנה, הטיפול בהזמנה יסתיים אך ורק לאחר בדיקת זמינות מלאי המוצר בחנות ובכפוף לאימות טלפוני הכולל בירור פרטים כגון: כתובת, סוג המוצר המוזמן, פרטי תשלום וכו' מול המזמין בלבד.
4.במידה והמוצר המוזמן אינו במלאי החנות/אזל במלאי אין החנות מתחייבית לספק מוצר זה, כאמור, ההזמנה תושלם בכפוף למלאי זמין ואימות טלפוני/פיזי.
5.אנו מאפשרים לסלוק את מרבית סוגי כרטיסי האשרי למעט כרטיס דיינרס, וזאת לאחר אימות בעלות הכרטיס מול הלקוח.
6.למען הסר ספק, אנו ממליצים לברר על מלאי המוצר/מכשיר לפני ביצוע ההזמנה. 
7.הזמנה אינטרנטית תענה עד לפרק זמן של 48 שעות מרגע ביצוע ההזמנה.
8.בהזמנה אינטרנטית יחוייב המזמין להציג ת.ז בטרם חיוב העסקה וזאת על מנת להבטיח את אמינות הפרטים.
9.בהזמנה אינטרנטית יחוייב המזמין לספק את פרטי האשראי האישיים שלו, לא תיתנן אפשרות לביצוע הזמנה עם כ.א שאינו שלו.
10.באיסוף הזמנה ישירות מהחנות יצטרך הלקוח להציג תעות זהות + כרטיס אשראי עמו שולמה ההזמנה, הזמנה לא תסופק ללא הצגת פרטים אלו.
11.לפני הגעה לחנות מומלץ לבדוק מלאי ואף לבצע רכישה אינטרנטית, ללא הזמנה מוקדמת אין החנות מתחייבת לשמור מכשירים/מוצר זה או אחר
12.שירות משלוחי אקספרס יספוק לבית הלקוח בלבד! כזמן מה לפני מסירת המוצר יתואם מול הלקוח מועד הספקה, במידה ולקוח אינו בבית/לא עונה הספקת המוצר תתאום בשנית.
13.במידה ומשלוח יתאום מול הלקוח בהודעת SMS / מייל / שיחת טלפון וזה לא יהיה נוכח בעת משך הזמן איתו תואמה ההספקה ידרש הלקוח לשלם עלות שילוח נוספת. 
14.סיטיפון אריאל מתחייבת לשמור מכשיר/אביזר או כל מוצר אחר למשך 48 שעות בלבד גם במידה והלקוח בחר לבצע איסוף עצמי מהחנות, לאחר פרק זמן זה המוצר יוחזר למלאי החנות ועלול להימכר שנית.
15.התמונת בחנות להמחשה בלבד, במקרים מסויימים יפורסמו תמונות שאינן זהות למוצר המקורי הנמכר בחנות.
16.המוצר המוזמן יסופק במידה ויש מלאי זמין בחנות, יש לברר זמינות מלאי לפני ההזמנה, אין החנות מחוייבת לספק מוצר שהוזמן ואינו במלאי,
17.מוצרים מסויימים בעלי אחריות "יבואן רישמי" יקבלו שירות ואחריות במעבדות החברה הממוקמות במספר נקודות בישראל תלוי בסוג המכשיר/המוצר הנרכש.
18.כחלק מתהליך הרכישה באתירנו יתבקש הלקוח להציג ת.זהות/רישיון או כל תעודה אחרת דרכה ניתן לזהות ולאמת את פרטיו מול חברת האשראי
19.אין רכישה סיטונאית/חנויות/דילרים/צד שלישי וכו',המכירה ללקוחות פרטיים בלבד!
20.שירות הטיפול והתיקון במוצר ינוע בין 10-14 ימי עסקים (תלוי במוצר), יחד אם זאת אנו מתחייבים לעשות הכל על מנת לטפל במוצר במהירות האפשרית, כמו כן טיפול ואחריות במוצרים של "יבואן רשמי" כגון "סאני תקשורת", "המילטון", "רונלייט", "סי דאטה" וכו' יבוצע מול שירות הלקוחות של נותני שירות זה בלבד!
21.מכשירים חלופיים יינתנו בהתאם למלאי הקיים, אין התחייבות לספק מכשיר חלופי.
22.בעקבות הפרשי עידכונים, המחירים המופיעים באתר עשויים להיות שונים מאלו המצויינים בחנות, המחיר הקובע הינו המחיר המוצג בחנות סיטיפון אריאל בלבד.
23.ביצוע רכישה באתר סיטיפון אריאל מאשרת את הסכמתך לתנאי תקנון זה.

ט.ל.ח

*סיטיפון אריאל רשאית בכל עת לשנות את תנאי התקנון.

Payment Methods
bottom of page